En dag på Väla

Japp vi har pratat och längtat hela sommaren om att när vi får våran lön efter vårat sommarvikariat så ska vi sticka till Väla och shoppa järnet! Haha! 
Igår var den dagen! Löning,onsdag och ja en helt jävla galen dag med min äckliga bästavän hehehe! 
Ja vissa bilder ser helt förjävliga ut men det skiter jag i just nu haha! 
Efter att kört fel 3 gånger så var vi äntligen på plats! 
Fick köpt en hel del fint och fick fixat lite inför helgen också! 
Ja massa käkande, skratt och ja shopping och galenskaper så var vi rätt så mätta på både mat och shopping! 
En toppendag! ❤️❤️ 
Har förälskat mig i ringarna från Edblad så det blir säkert en sån snart! Fick syn på dom igår! 
Fast tvekade lite eftersom när vi är ute och festar brukar jag vara väldigt bra på att tappa bort mina ringar haha! Men ja nu har jag bestämt mig! Jag ska ha en sån och det får gå som det går hehe! 
Två dagar kvar tills jag och goaste brudarna så ska parta som aldrig för! 
Längtar hehe!! 
Puss!

Kommentera här: