För ibland backar även jag

Ser sommaren sakta, sakta rinna iväg och försvinna, mörkret kommer snabbare om kvällarna och alla börja planera lite smått inför hösten som komma skall!
Helt plötsligt  inser jag själv hur jäkla snabbt denna sommaren gick, hur snabbt dom-där lediga dagarna försvann och hur tex sommarens absoluta favorithelg helt plötsligt var ett minne blott...
jag säger inte att sommaren är över men strax är det mitten på augusti! helt sjukt vad snabbt tiden går?!
dendär sommaren som jag längtade så mycket efter var rann iväg så fort och alla sena sommarkvällar blev helt plötsligt bara minnen....
har växt så otroligt mycket under denna sommaren så det finns inte...
jag har insett att vill man ha något eller att något ska hända så får man fixa det! man kan inte bara sitta på en stol och tro att det händer själv! jag insåg under en fredagskväll i juli att det är nu eller aldrig som gäller och jag kan säga att det infallet fick att ändra mycke!
Kom igen! peppa er själva!! stå inte och tro att allting händer själv! vill ni något?! så gör det!! man missar så otroligt mycke chanser genom att bara kanske gå förbi och tro att : nej det kommer aldrig gå! 
så  trodde jag med men så gjorde jag en sak som jag egentligen inte vågade och ja jag lovar! så otroligt glad att jag gjorde det valet!
vill bara spola tillbaka allt och uppleva det igen men på något hörn e jag faktiskt jäkligt sugen på hösten! polenresan, höstkläderna och att jag faktiskt fyller hela 20 år! blir jue faktiskt vuxen!
Ja kommer hända mycket vetande och ovetande i höst så det blir spännande att se!
men jag säger bara en sak! våga ta chanser!! för man kommer alltid ångra dom chanser man inte tog!
Så jag ber om ursäkt att jag har varit världens sämsta på att blogga under ungefär en större del av sommaren!
men alltid kul att ni kollat in!
Är ledig i några dagar nu så då drar jag mig som planerat ner mot Småland som det ser ut just nu! kanske blir lite bloggning då också! vi får se!
Annars kommer hösten kanske vara full av bloggning mellan alla skurar av regn! hehe
Puss!
 

Kommentera här: