Going back

Helt plötsligt så var sista dagen som sommarvikarie här och jag sa hejdå till mina gamlingar som hoppades med glädje att jag kom tillbaka, utan att man vet om det så sätter sig folk så hårt i hjärtat så det är galet.... och ja jag är jue extra känslig så jag håll faktiskt på att börja gråta hehe...
Stack hem och fixade mig och senare styrde bilen mot Småland, och dessa vackra babes på bilden ovan!, ja eller stack först hem till Lisa och hämtade henne och sedan styrde vi bilen mot skolan för att fira Hannis som fyllde arton i lördags! hittade dom snyggaste ljusen med jue haha!
Vilken kväll det blev, biljard,tårtkalas, roadtrip, gitarrspelande och ja en jävla massa skratt!
Det hela slutade med att vi alla vid 2-tiden låg i sängen och skrattade förfullt haha!, ja bokstavligt talat så hade vi satt ihop två sängar och alla låg kors och tvärs över varandra och bara låg och snackade om allt möjligt!
Såna här stunder är så guld värda så det finns inte!!, e så avis på dom som börjat ettan nu och har 50 miljoner sånahär kvällar att spendera med folk som blir ens familj!, dock inte lika kul när den familjen splittras...
och även fast jag skrivit det innan så är jag så jävla glad att jag lärt känna dessa människor! helt jävla underbara!
Vi somnade ganska gott vid 3/4 och vaknade upp till solsken!
Blev massa mysprat om gårkvällen mm plus att jag fick ett samtal från min förra chef som gör nästa veckas Tisdag en aning nervös hehe.... men så skoj!
Senare blev det hemgång och ja det var ganska gott att ta en tupplur när man kom hem i sin egna säng hehe!
Nu har jag ledig helg och det ska spenderas på bästa sett, med la familia, snygga vänner och kräftskiva innan jag sticker till skara på Måndag!
Ena stunden vill jag bara spola tillbaks livet några år medans andra stunden e jag så jäkla tacksam att jag fått uppleva dessa underbara stunder med detta folket och nyfiken på hösten hehe!
beslutsångest heheh!
jaja hoppas ni alla får en underbara helg!
Puss!

Kommentera här: