The Golden year

Det är så lätt att man bara lever på. Låter dagarna gå utan att reflektera över att livet pågår och att man kanske inte mår speciellt bra. Ibland är det något som skaver, en känsla av att det kanske borde vara bättre, men det är inte så akut att du måste göra dej av med den känslan. Nej du kämpar på med den där panikångesten som dyker upp i tid och otid. Du är kvar hos killen du blev upp över öronen kär i för ett par år sedan, men som sedan dess varit mer sorg än lycka. Ditt jobb är okej , men inte vad du drömde om när du slutade skolan. Och ditt hem har kvar fondväggen som var tuff när du flyttade in, men den är ju egentligen inte du.
Det är så lätt att man bara lever på! 
Japp häromdan fick jag syn på en bok som jag kände att : den måste jag bara ha! 
Så sant som sagt, snart var den i min ägo och nu läser jag den sida för sida, boken ovan! 
The golden year! 
Vare sig du mår bra eller dåligt så är det en nyttig bok för alla att läsa för det finns alltid någon händelse i denna bok som man känner igen sig själv i! Så himla sant och läskigt på något sätt... 

Kommentera här: