Tisdag

Ny vecka och nya tag!
I söndags blev det en riktig mysdag med familjen då vi styrde bilen upp mot Kungsbacka för fika och shopping! som sedan blev att vi stack till götet för att kolla in Ikea och sedan åka och käka på någon resturang!
 Skitgod mat!
På kvällen stack jag till kajsa och där det blev kaffe, godis och massa snack om allt möjligt! vi e såna att vi verkligen snackar av oss om allt möjligt!
Hon e grym den tjejen!
Måndag morgon åkte jag och Annie upp till skara där vi hade planeringsdag med ungdomsrådet , ja allt handlar bara om hästar haha! typical hästbrudar haha!
Blev en heldag med planerandet av en konferans nu om en månad! ska bli så himla skoj!I Småland tillochmed hehe! mer om det senare!
Åkte därifrån mätta på information och trötta hehe! men med en glädje med att dom tänker rösta in mig i ungdomsrådet!! som e en jäkla framåtsak i mitt hästliv känns det som!
För ett årsen kände knappt någon av dom mig och nu vill dom ha med mig i styrelsen! så jäkla skoj!
plus att jag faktiskt också hade fått jobb! så var extra lycklig i bilen påväg hem hehe!
Ja imorse kl 8 befann jag mig på mitt nya jobb! tro det eller ej så tackade jag ja direkt och på måndag skriver jag på anställningspappret!
Fick träffa mina gamla arbetskollegor  och "barn" och får med glädje jobba ihop med dessa detta året! så himla skoj!
Domdär extra goa kramarna när ens barn känner igen än är en magisk känsla och när man ser hur lyckliga ens gamla jobbarkompisar blir när dom får reda på att jag skulle jobba tillsammans med dom igen!
Det är lycka hehe! så idag har jag haft en toppendag på mitt nya jobb med både gammalt och nytt folk! fått jättemånga nya arbetskompisar som med glädje visade och pratade och ja hälsade mig välkommen! sånt är viktigt! arbetskompisarna alltså!
På måndag startar det! skönt!
imon har jag och min älskade bästa vän planerat in att ta bilen och shoppa förfullt på Väla! mysigt! blir lite firande hehe om vi inte kommer fira tillräckligt i helgen! då vi ska ut! kommer bli galet, jappjapp!
Pusshej!
 
 
 
 

Kommentera här: