2 Advent

Hur har min helg varit? Jo jävligt toppen!! Även fast jag haft världens förskyldning...
Blivit massa familjemys, pizzakväll och träning, och en hel del shopping hehe...
Jag och P åkte till gekås på lördags morgon där det blev en del inhandling, massa saker som behövdes, lite smått och gott! 
Sen på söndagen stack jag och Kajsa till kungSmässan! Blev en massa bra shopping!! Hittade en superfin klänning som blir perfekt både till fest och ja andra tillställningar! Fick med mig en del annat också som ja behövdes enligt mig fyllas på i min gaderob hehe... 
Träffat Ludvig en stund! Skitskoj! 
Sen blev det massa 2 adventsmys! Ja en toppen helg helt enkelt! 
Igår lade min grymma syster i en färgbomb i mitt hår! Blev perfa! Mitt röda fick mer glans och det ser typ nyfärgat ut! 
Nu e de måndag, börjar tidigt , jobbar sent... Jaja men på lördag är de Halmstad som gäller! Tror det kan varit därför de va så lätt att gå upp idag haha! 
Nej nu ska jag fortsätta min rast! Puss!

Kommentera här: