En helg vi aldrig glömmer

Det är med handen på hjärtat jag kan erkänna att jag haft världens bästa helg och jag verkligen menar de!
Trodde inte den skulle bli så himla bra som den var, oj vad jag längtar tillbaka!
och om jag ska erkänna så är jag den som brukar ta mest kort hela tiden men jag har haft så jävla kul så jag har knappt tagit några kort hehe....
Några bilder blev det på collaget ovan och ska försöka ragga itag några fler hehe!
Åkte hemifrån i fredags, det tog några timmar ner till Tomelilla men så värt! Abina och hennes syster hamnade verkligen inte i samma stall utan  så långt bort ifrån varandra man bara kan komma faktiskt, jag och abina var längst bort haha medans dom flesta stog i stallet vid visningsbanan mm, men ångrar inte en sekund att vi två hamnade där!
Ja vi hamnade seriöst i bästa stallet, för vi allihopa hade så skoj ihop! peppade varandra, skrattade, hälsade och hejade och ingen avundsjuka alls när folk gick med vinst utan bara glädjes åt varandra med alla grattis och sånt! Så under alla våra stallrundor har jag lärt känna så mycket trevligt hästfolk så det finns inte! bästa stallet och bästa hästmänniskorna!
ja vi fick verkligen världens bästa stallplats!
sen på kvällen blev det fullt igång med vart vi skulle sova, massa snack och alkohol med hästfolk som äntligen hade samlats alla tillsammans! hade så jäkla skoj! stod en stund och snacka om allt möjligt bara utanför abinis box mm, ja jag hade jue då folk som följde med och matade abina varje gång haha!
Somnade gott vid 3/4 ungefär och gick upp kl 6! aning nervös blev det att sticka och ge hästarna mat innan vi själva skulle äta frukost!
2 timmar senare stod jag och Abina som vinnare! helt jävla galet! seriöst! SVERIGEETTA!
Abinis blev bästa 1årssto och skötte sig utmärkt!
Det blev många grattis och glädjekramar, alla glädjes liksom! så himla underbart!
blev en solig dag med älskade hästar och hästfolk och på kvällen först möte, sen grillning och alkohol! Vi hade suttit hela dan och sagt att vi skulle fira ikväll och det blev det gjort också hahah! då jag drack to way much vin...
men vi hade så jävla kul den kvällen! lärde känna nytt folk, sprang runt i stallet med skottkärran och satt och snackade och skrattade om allt möjligt helt underbart!
På söndagen vaknade jag inte upp lika pigg. men var bara att hålla igång!
Det skulle vara prisutdelning och först var det stallet, sen stack vi iväg på shoppingrunda hehe och sen fixade vi abinis innan vi skulle in på prisutdelning! hade jue totally världens bästa hejarklack haha!
Senaren tävlade vi i best in show! helt galet!
har inte skrivit med massa namn och sånt för då skulle det bli massa! men denna helgen var precis lika bra som min studentvecka! om den inte tillochmed slår den haha! så då fattar ni nog att den har varit världens bästa!
har hänt så mycket mer som jag inte väljer och skriva ut men det får ni nöja er med haha! ;)
detta hästfolket och denna helgen, helt jävla underbara!!!!

Kommentera här: