Hej


Tja!
Tyvärr har jag verkligen kommit in i någon sorts bloggtorka så det kan gå en lång tid innan jag slänger in ett nytt blogginlägg har jag märkt det senaste hehe...
men nu ska vi försöka komma igång igen!
Min absoluta favoritårstid är här , Nämligen hösten! Alla höstkläder och höstskor man ska ta på sig, alla mysiga löv som flyger omkring och dom otroligt vackra färgerna! När man sitter inne och kurar medans regnet faller ner!
Så jäkla mysigt!!
Det är mycke som e pågång just nu!
Har precis kommit hem efter en en toppenresa i Polen! Så nu är det jobb som står på schemat som tar väldigt mycke tid!
Annars så fyller jag snart 20!!! vill jag ens förstå att jag blir så gammal hehe... nja men den 2 november smäller de! och kan säga redan nu att jag är superglad över min blivande födelsedagspresent!! galet!
Dom flesta i min familj fyller också nu i slutet av året år, så det kommer nog bli mycke tårta och kalas och presenter hehe! Kan jue säga att jag också har en del torka över alla presenter som ska köpas hehe..
Träningen går sådär med... har verkligen inte hittat någon motivation till den just nu men får la gräva i säcken och se om jag kan fiska upp den i botten hehe!
Årets sista hästtävlingar e här och strax är det dags för Abina att komma hem från sommarbetet! så mysigt!
hennes första skor ska på och det ska samtidigt bli lite inkörning på fronten!
Vad händer mer?
Jo det är fest, vänner och ja en del roadtrips som körs haha!
Lovar att komma med bättre uppdatering strax! men just nu ska jag fortsätta ta det lugnt på min lediga dag hehe!
Puss!
 

Kommentera här: