Smålandstime

Min första lördag i september spenderade jag med några riktiga babes!
Vår "gamla" skola firade 10 års jubileum den dagen och vi var några stycken som skulle dit! var faktiskt inte så sugen på det så det blev inget med de haha utan kom senare till skolan för att käka middag med två av mina Girls för att sedan börja fixa oss inför kvällen!
Stack hem till O där det vankades fest med goingarna! det blev en grym kväll med dessa babes, vin, fyllepizza och ostkäkande i mängder haha! lite försök till grym gitarrspelande och massa skratt och snack om livet!
Tiden går snabbt när man har roligt för helt plötsligt var det söndag och dags att fixa iordning lägenheten, blev lite grym dans till go musik medans städandet var igång! och helt plötsligt var jag hemma i halland igen!
Så blev det måndag och en ny vecka startade med heltidsjobbet, har verkligen haft en rolig jobbvecka och nu helt plötsligt var det helg igen! japp och man kan jue säga att denna helgen inte blir lika fartfylld som förra eftersom "mina" små barn har smittat mig med dumma förskyldningsbaciller... jaja thats Life!
Fick gjort ett nytt pass igår och blev så jäkla onöjd med bilden haha! tur jag inte är ute och reser så ofta hehe!
nej men hoppas ni alla får en grym fortsättning på helgen medans jag sitter hemma och kurerar mig!
Puss!

Kommentera här: